Oglaševanje na spletnih portalih
| Članek je bil prebran 1.546 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Tako za oglaševalce, blagovne znamke kakor za uporabnike je pri oglaševanju verjetno najpomembneje eno – oglaševati tam, kjer bodo oglasi vidni in bodo dosegli prave uporabnike ob pravem času. Oglaševanje, ki ni učinkovito, je samemu sebi namen. Da bi oglaševanje zares doseglo svoj namen in cilj, mora dosegati tiste ljudi, katerim so oglasi namenjeni – torej svojo ciljno skupino. Ker danes večina ljudi uporablja splet in to vsak dan, je spletno oglaševanje seveda vse pomembnejše. V prihodnosti naj bi digitalno oglaševanje postalo še pomembnejše, kar pomeni, da bo svoj kos pogače vzelo ravno oglaševanje na spletnih portalih. Pri nas se na tem področju še ne dogaja toliko, kolikor bi se lahko, kljub temu pa oglaševalci in blagovne znamke vse bolj prepoznavajo potencial spletnega oglaševanja.

24ur com oglaševanjeOglaševanje na spletnih portalih je lahko učinkovito in uspešno, v kolikor svoje oglase oglašujemo na spletnih portalih, ki imajo velik obisk, so priljubljeni in katere bere čim širši krog ljudi. Na ta način eno spletno mesto pokriva različne interese oziroma zanimanja, kar pomeni, da na enem spletnem mestu najdemo ljudi iz različnih ciljnih skupin. Kot vodilna in najbolje obiskana spletna stran pri nas, se pogosto izpostavlja stran 24ur.com, ki kot spletni portal svojim uporabnik zares nudi najraznovrstnejše vsebine. Tako je na tem spletnem mestu mogoče najti aktualne novice (domače in tuje), novice iz področja zabave, kulture, športa, itd. Gre torej za spletni portal, ki s svojimi vsebinami ostaja aktualen za različne starostne skupine in za ljudi s povsem različnimi zanimanji. Na enem mestu tako lahko oglaševalci dosežejo različne ljudi, ki jih zanimajo različne panoge, hobiji, itd. Poleg tega je na 24ur.com tudi veliko videovsebin in fotografij, ki pogosto povedo več, kakor le besede in zaradi česar je ta portal za uporabnike tudi tako zanimiv.

24 ur com oglaševanje

Spletno oglaševanje se v zadnjih letih sooča z zares naglim razvojem, ko gre za področje tehnike, vsebinske formate in različne možne načine za distribuiranje vsebin. Ključ za uspešnost spletnega portala 24ur.com je gotovo hitra odzivnost in usmerjenost v prihodnost. Zaradi tega je ta spletni portal iz vidika oglaševalcev tudi tako zelo zanimiv, saj se je sposoben precej uspešno prilagajati posameznim naročnikom, prav tako pa so oglasna mesta že dobro preverjena. Tako se že vnaprej ve, kaj oziroma kje bo oglas najbolje funkcioniral.

Ker Slovenke in Slovenci zelo radi obiskujemo spletni portal 24ur.com, ne preseneča, da se tega potenciala zavedajo tudi oglaševalci. To spletno mesto je zanimivo tako za tiste, ki na spletu iščejo pretežno finančne, gospodarske ali druge novice doma in iz tujine, kakor za vse, ki jih zanima šport, kultura, zabavne vsebine, nepremičnine, itd. 24ur.com si je skozi leta ustvarila sloves zaupanja vredne spletne strani z dobrimi in preverjenimi vsebinami, kjer si lahko uporabniki ogledajo tudi zanimive fotografije ali videe, zato ne preseneča, da vsak dan ta novičarski portal obišče toliko uporabnikov spleta. Oglaševalci lahko tako svojo ciljno skupino dosežejo lažje kot kdaj koli, saj že vnaprej vedo, da določeni uporabniki (neka določena ciljna skupina) obiskuje določene vsebine na portalu. Oglaševanje na spletnih portalih, ki so priljubljeni in relevantni, je zato gotovo ena izmed bolj zanimivih in učinkovitih načinov oglaševanja na spletu nasploh.

Morda vas zanima tudi primerjava med tiskanimi mediji in spletnim oglaševanjem? Več!

© 03. 05. 2025 - VseRevije.si. Oglaševanje.