Kakšni so stroški za spletno oglaševanje?
| Članek je bil prebran 1.776 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Vsakogar, ki se zanima za oglaševanje na spletu zanima, koliko ga bo takšno oglaševanje stalo. Ker se spletno oglaševanje povsem razlikuje od klasičnega (tv, časopisi, radio, tiskane reklame, ipd.), je zelo težko potegniti primerjave, še težje pa je oceniti, kolikšni so stroški za spletni marketing. Povsem normalno je, da podjetja najprej zanima ROI – torej Return On Investment. Če nismo ravno strokovnjaki je tudi težko vedeti, kako priti do vsaj okvirnega zneska, ki bi ga bilo pametno vložiti v tovrstno oglaševanje. Zato vam predstavljamo, kako lahko sami izračunate, koliko evrov vas naj stane spletna kampanja, da bo ROI pozitiven.

spletno oglaševanjeCena oglaševanja na spletu

Od digitalne oglaševalske agencije nikar ne pričakujte, da bo lahko enoznačno povedala fiksne stroške za svoje storitve. Cene oglaševanja na spletu so namreč odvisne od tega, za kateri kanal oglaševanja se odločite, koliko časa bo trajala kampanja, kaj so cilji oglaševanja, itd. Glede na cilje je mogoče razmeroma natančno oceniti, kolikšen bo moral biti vložek, da jih bi dosegli. Cena variira glede na to, ali se odločimo za zakup ključnih besed, zakup oglasnega prostora, za remarketing ali pa morda za Facebook oglaševanje. Končni strošek torej variira glede na izbiro določenega ponudnika storitve in glede na platformo za oglaševanje.

Način plačila digitalnega oglaševanja

Način plačila digitalne agencije obračunavajo različno. Običajno se s posameznimi naročniki agencije o načinu plačila dogovarjajo individualno – gre za prilagodljive poslovne modele. Tako se je mogoče dogovoriti za plačilo provizije, mesečnega pavšala, vnaprej se lahko dogovori tudi za ceno za klik ali prikaz oglasa, ipd.

Koliko vložiti v spletni marketing?

Najbolj enostaven odgovor bi bil – toliko, da bo ROI pozitiven. To pomeni, da se vam vložena sredstva povrnejo. Pred kampanjo je zato potreben ravno ta podatek, da bo kampanja učinkovita.

Če je mesečni budget okoli 1.000 evrov, želeno število obiskovalcev na spletni strani pa 2.500, potem je povprečna cena na obiskovalca 40 centov, povprečna vrednost konverzije pa 300 evrov. Stroški kampanje bi tako znašali 1.000 evrov, prodaja pa bi bila 7.500 evrov, kar pomeni kar 6.500 evrov dobička oziroma 650 % ROI. Več o tem pa se lahko pozanimate pri W3B, d.o.o.

© 17. 05. 2024 - VseRevije.si. Oglaševanje.