Kaj pomeni postati Google Partners?
| Članek je bil prebran 925 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Google Partners je Googlova storitev, ki je namenjena oglaševalskim agencijam, ki si želijo pridobiti status Googlovega partnerja. Ta status agenciji omogoča dostop do partnerske značke, ki jo lahko doda na spletno stran, poslovno vizitko ali v svoje tržno gradivo. Na ta način agencija sporoča, da gre za izkušenega in s strani Googla potrjenega poslovnega partnerja, kar je predvsem pomembno pri pridobivanju novih poslovnih stikov ter strank. Takšen status pomeni tudi, da ima neka agencija veliko znanja in izkušen z uporabo platforme Google AdWords. Googlov partner postanejo tiste agencije, ki izpolnjujejo določene pogoje in pridobijo certifikat za uporabljanje Google AdWords.

Game OnKaterim pogojem je potrebno zadostiti, da postanemo Googlov partner?

Da bi nekdo lahko postal del Google Partners, mora izpolniti nekatere pogoje, ki jih postavlja Google. Za pridobitev statusa je tako potrebno najprej ustvariti profil partnerskega podjetja. Na ta način Googlu sporočimo podatke, ki jih potrebuje, da podjetje lahko doda na seznam, v katerem so vpisani Googlovi partnerji. Nato mora podjetje pridobiti certifikat za AdWords. Pridobivanje certifikata je obvezno in je namenjeno temu, da podjetje dokaže, da ima dovolj znanja platforme AdWords. Naslednji pogoj se tiče same porabe. Podjetje mora namreč izpolniti zahtevo za porabo. Gre za porabo v upravljanih računih. Na ta način agencija izkaže, da ima zadosten obseg dejavnosti. Zadnji korak oziroma pogoj statusa Google Partners pa je, da podjetje izvaja s strani Googla priporočene postopke, ki so najbolj v korist njihovih strank. Na ta način podjetje uspešno optimizira račune strank v AdWords programu.

Tekmovanje Googlovih partnerjev

Pri nas v Googlov partnerski program še zdaleč niso vključene vse agencije, jih je pa precej, ki so med sabo konkurenčne in zelo kvalitetne. Google Partners zato pripravlja posebno tekmovanje Game On, s katerim želi med agencijami vzbuditi zdravo mero tekmovalnosti in motiviranosti. Namen takšnih tekmovanje je, da bi agencije delale še bolje, z večjo vnemo in boljšo učinkovitosti. Na ta način tekmovanje pomeni tudi pridobivanje novih poslov in razvijanje inovacij. Google Partners pri tem s sodelujočimi agencijami deli nasvete, podporo in orodja. Za agencije pa to pomeni, da imajo dostop do zadnjih trendov in sezonskih vpogledov. Google Partners tekmovanje Game On tako lahko pripelje do izboljšanja in optimizacije v delovanju agencij, Google pa na koncu agencije za trud nagradi tudi z zanimivimi nagradami. Game On tekmovanje poteka tako, da Google Partners agencijam, ki sodelujejo, postavlja nove izzive (vsako četrtletje enega), nato pa jim podeljuje nagrade, če pridobijo nove posle. V tem smislu je Google Partners za agencije tudi podporno okolje, ki jim lahko pomaga z nasveti in podporo, če naletijo na kakršne koli ovire.

Zakaj se splača biti Google Partners?

Status Google Partners torej nikakor ni sam sebi namen, ampak agencije z njim sporočajo, da so izkušene in opremljene z dovolj znanja, da lahko za svoje stranke na spletu poskrbijo na najboljši možen način. Status Google Partners je tako nekakšno zagotovilo, da je določena agencija zaupanja vredna in da bo delo opravila uspešno. Ko torej izbirate primerno agencijo, vam svetujemo, da izberete takšno, ki se lahko pohvali s statusom Google Partners.

© 02. 05. 2025 - VseRevije.si. Oglaševanje.