Z remarketingom do več kupcev
| Članek je bil prebran 1.788 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Danes v oglaševanju na pomembnosti vse bolj pridobiva remarketing oziroma ponovno trženje. Gre za inovativen način ciljanih oglasov, ki se usmerjajo na tiste obiskovalce oziroma uporabnike spleta, ki so vašo spletno stran že obiskali. Ponovno trženje je tako način, kako takšne obiskovalce spremeniti v »povratnike«.

Množica oseb v enem prostoruS takšnim usmerjenim trženjem tako ciljate zgolj na tiste uporabnike spleta, ki so v preteklosti že pokazali zanimanje za vašo spletno stran, produkt oziroma storitev, katero ponujate, a se ob obisku strani niso odločili za nakup. Ponovno trženje oziroma remarketing je tako za podjetja nekakšna »second chance« – ponovna priložnost, da s svojim izdelkom pritegnejo nekoga, ki je v preteklosti očitno že izkazal interes za vaš produkt in podjetje. Pri ponovnem trženju je najboljše to, da gre za povsem nevsiljiv način oglaševanja. Tako si lahko uporabnik ogleduje povsem nepovezano spletno mesto, na katerem pa opazi zanimiv in privlačen oglas za popust ali akcijsko ponudbo za določen izdelek, ki ga uporabnik želi kupiti, saj ga je na spletu iskal pred nekaj dnevi. Opisano je primer tipičnega oglaševanja z uporaba remarketinga oziroma ponovnega oglaševanja. Ko namreč uporabnik na spletu izbira določeno storitev ali določen izdelek, se lahko v kateri koli fazi samega nakupa premisli in stran zaradi raznovrstnih razlogov nepričakovano zapusti. To seveda za ponudnika ni nič kaj razveseljivo dejstvo – ponudnik želi svoje izdelek prodati, zato je vsakršen zastoj na sredi poti zanj neuspeh.

Ponovno trženje je tako način, da prepriča tiste, ki nakupa iz neznanih razlogov niso izpeljali do konca. Remarketing oziroma ponovno oglaševanje je tako odličen način za izboljšanje uspešnosti oglaševanja. Ker gre za izjemno ciljno usmerjeno oglaševanje, je tudi finančno optimalnejše kakor drugi načini oglaševanja, saj se oglasi prikazujejo le tistim, ki so s svojim brskanjem po spletu že izkazali zanimanje za določen izdelek oziroma storitev.

© 03. 05. 2025 - VseRevije.si. Oglaševanje.